2012-01-08

Godmorgon!

Tack för alla kommentarer jag fick igår, ska godkänna och svara på dem direkt efter detta inlägg. Har skummat igenom dem redan.
Som ni kanske märkte bytte jag design på bloggen igår, jag orkar inte sitta och pilla, men de är lite småfix som ska göras. Lägga in Bloglovin länk och även Graviditetsräknaren.

Min kära sambo valde att laga maten igår, mums! Oftast är de jag som lagar maten men igår hade han ett matförslag så då fick han ställa sig, skönt för min rygg, dock tog jag disken. Vi la oss faktiskt i sängen redan 20.15 men inte somnade jag förens runt 00.00 ändå och vaknade lite för pigg vid 8-tiden. Dock drömde jag världens underbaraste dröm nu på morgonen, drömde att vår lilla prins föddes, allt var så underbart och han var en supersöt och snäll bebis!


Kommentarer
Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader säger:

Hon var fullgången. 4 dar tidig.

Sonen vägde 2450, han var 10 dar tidig.



Får bara små barn ;)

2012-01-08 | 10:51:33
Bloggadress: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback