2012-01-10

Godmrogon!

Somnade som en stock igår, kanske var för att dagen var väldigt händelserik. Hann med massor kan jag säga. Somnade före sambon igår och de kan jag ju säga händer aldrig, men de var superskönt att jag bara la mig ner och somnade i princip, slapp vrida och vända på mig, slapp halsbränna och allt de där. En skön natt med andra ord, vaknade en gång i natt, vilket är rekord! Vaknade strax efter 8 imorse och var väldigt pigg. Tack för sömnen!

Mannen är på gymmet och jag sitter iklädd morgonrock och tofflor och läser alla era bloggar och svarar på kommentarer! Kan säga en ganska rolig sak angående alla bloggar jag läser, har haft dom sparade under "favoriter" på datorn men tyckte de var så jobbigt så fick för mig att lägga till alla på bloglovin istället, sagt och gjort. Men de tog aldrig slut, började räkna och hade väl en ca 130 stycken, varav ca 125 är så kallade "mammabloggar" är gravida eller har barn helt enkelt. När min kära sambo fick veta detta tyckte han att jag skulle skaffa mig en hobby! Haha

Läsarantalet har bara ökat de senaste tv dagarna vilket är superskoj! Ni är så välkomna! Har ni "nya" några frågor är de bara ställa dem. Svarar såfort jag kan!

Nej nu ska jag svara på alla era fina kommentarer och sen ska jag göra mig klar, ska ner till pappas jobb och hämta lite papper till nästa evckas tenta, usch vill inte tänka på den nu! Sen ska vi till Barnens Hus och hämta ut Babyboxen och sen vidare till mamma för att hjälpa henne köpa/titta på tapeter/färg!

Fixar minst ett inlägg som kommer upp någon gång under dagen och sen bloggar jag nog via mobilen!


Kommentarer
Jenny - gravid i New York säger:

Jag har också en miljon mamma/gravid-bloggar som jag läser, haha. Är som besatt av andras historier & liv! :)

2012-01-10 | 13:01:23
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/
Emmy säger:

Tack, då ska jag kolla där :-)



Ang bloglovin så har ja ockå gjort så, men precs som du så blev det lite väl många inlägg att följa ;-) Men å andra sidan vad annars harmanå göra nu när man är hemma om dagarna och lilleman sve, perfekt tidsfördriv att läsa bloggar via mobilen medans han äter. Iaf för mig. :-P



2012-01-10 | 14:26:35
Bloggadress: http://bemlan.blogg.se/
emma säger:

ja exakt en månad idag :-) Ja, spännande! men kan ångra idag att vi inte kollade...är såå nyfiken :-D

ÄR du nervös in för förlossningen? Kram

2012-01-10 | 19:13:48
Bloggadress: http://emmaiallenkelhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback