2012-01-12

Hejhej!

Vi har haft fullt upp idag, först åkte vi till sambons jobb för att fixa lite, sen vidare till Ö&B för storshopping, haha. Hade lite saker som behövdes fylla på här hemma, hygienartiklar och sånt tråkigt.
Raka vägen till Ikea för att spendera lite dötid innan Evelina slutade så vi kunde luncha med henne. Blev lite Ikeashopping men mest fönsteshopping från vår del.


Lite som jag fick med som är värt att ta bild och nämnas var Lakan till Bebis säng, ska klippas till och sys resårkant på. 4 Stycken "kräk"handdukar, Natusan Baby Olja, Tvättlappar och så fick Mamman med sig 4 Ansiktsmasker. Gurka & Äpple samt Avokado olja & Valnöt, den med Valnöt är superbra och jag har bara sett just dessa masker på Ö&B, så de är tur att vi har promenadavstånd dit sen.

Hahah såg nu i efterhand att ser ni vad de är för reklamblad i högra hörnet?

Vid 13 lunchade vi med Eve, supergott som alltid när vi käkar Kina Buffé, börjar bli stammisar där.
Min kära sambo köpte en sak som jag kikat på länge, länge och har velat ha men den visar jag bild på imorgon istället, för nu ska jag göra mig i ordning för att åka till mamma och Tapetsera ikväll igen!


Kommentarer
Mickan (Gravid v. 29) säger:

Kul att shoppa lite. :)



Ja, men precis. Vi blir ju inte arga om bebis väljer att komma då. :P

Kram

2012-01-12 | 17:38:54
Bloggadress: http://angel-like.com
Sandra- Med Bebis I Magen säger:

Jag hoppas också att den mår bra. Hoppas på svar imorn (igen).

Jag har så förbaskat mycket sammandragningar och världens foglossning, så ja ska till läkaren imorn för ev sjukskrivning..

Jag har köpt en del kläder.. Tänkte passsa på när de var rea..

Jag och min syster blev bjudna på en resa till ullared av våran mamma. (vi fick de i julklapp) Men sen när mamma fick reda på min tidiga foglossning så lät de på henne som att vi inte skulle åka :S Måste kolla de med henne.. Vill så gärna dit :D



En unge i minuten som jag tittade på idag var från usa.. o usch vad jag grät!



Men du, 18 feb, de är ju snart!Vad spännande! Jag lägger till dej i min favorit lista så ja kan följa dej :D

Kram <3

2012-01-12 | 17:59:52
Bloggadress: http://frusandrasjoberg,blogg.se
Sandra säger:

Tips om du inte köpt 10 packen på Ikea tvättlappar gör det! Har 30 st + andra stor åtgång:) 5pack med haklappar från Ikea är oxå att rekommendera några paket slipper man byta bodys heeeela tiden när de kräks:)

2012-01-13 | 15:01:29
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback