2012-01-15

Godmorgon!

Fick sova hela natten inatt också, vaknade till vid 7 imorse men valde att sova vidare, smart drag. Blev väckt av att min älskade sambo ringde och sa att de var vakna, och var på Svenskt vatten! Hörde ingenting igår alls från honom då han hade mobilen avstängd. Dock kom de upp en och annan uppdatering på facebook från blandade personer i sällskapet så de verkar ha haft skoj. Dock en j*vla sjögång, tur att man inte var med.

Ska bli skönt att ha hem honom, är inte van vid att vara ensam, haha. Får se vad dagen har att erbjuda. Just nu frukost, mums och sen måste jag dyka in i duschen. Håret står bokstavligt talat åt alla håll och kanter. Har en sak vi eventuellt ska göra idag (de som inte blev av i torsdags), hoppas hoppas!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Novembersara. säger:

SV: TACK snälla du, vilken fin kommentar! :)

2012-01-15 | 11:30:48
Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/
Karolin säger:

Väldigt intressant, jag undrar också hur de orkade kylan- förr var det värre och jag klarar den knappt:D...

2012-01-15 | 22:49:51
Bloggadress: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback