2012-01-17

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med er idag, jag är lite seg men så kan de vara. Har precis fått i mig frukost, ska ta och göra en kopp te tror jag och sätta mig i soffan med mina böcker och börja skumma igenom dem inför tentan jag har på Torsdag! Får se hur mycket jag hinner läsa idag, men de är ingen fara vi får ha med böckerna på tentan men jag vill ha ett hum om vart saker och ting finns i böckerna. Sen vet jag ju ungefär vilka rågor som kommer med eftersom detta är en omtenta!

Vet inte exakt hur gammal Millie är på detta kort men ca 10 månader skulle jag tro!
I eftermiddag kommer Freja och Millie hit, lilltrollet fyllde 1 år igår så jag har köpt lite presenter till henne som jag hoppas hon tycker om! Fast dde är nog roligast att leka med snöret skulle jag tro!


På denna bild var hon bara 2 dagar gammal!


Kommentarer
Camilla - Vardagslycklig säger:

Det är så häftigt hur mycket som händer med barn det första året!

2012-01-17 | 15:04:50
Bloggadress: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback