2012-01-18

Hej!

Vaknade vid 9 imorse och lät sambon sova vidare ett tag under tiden pluggade jag lite, blir nog minst 1 timmes plugg till under dagen. Tenta imorrn! När han vaknade till liv kröp jag ner i sängen igen och vi har legat och tittat på tv tills nu! Herregud va skönt de är att bara ligga i sängen, men nu börjar vi bli lite hungriga så ska ta och fixa lite lunch. Min carbonara blir de idag, kan kika om jag slängt upp receptet här i bloggen annars kommer de och pizzadegen under dagen!


Bildkälla: [LÄNK]

Får se hur de går med matberedaren idag om han bits eller om han är på min sida! Måste ta och svara på alla era kommentarer också, har läst alla men inte hunnit svara än, men de kommer jag lovar!

Vet ni? Idag är de exakt en månad kvar till vår prins är beräknad! Längtar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback