2012-01-20

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott, jag behöver inte gå upp lika ofta på nätterna men jag har betydligt svårare att hitta bra sätt att sova på och får snabbt ont! 30 dagar kvar till BF alltså är de max 44 dagar kvar. Kan ju hoppas på att liten kommer lite tidigare.

Ska strax hoppa ner i ett varmt bad och hoppas att den värsta smärtan försvinner för jag har lite planer i eftermiddag och då vill jag vara pigg och glad.

Igår blev de inge bloggande men jag hade ju tentan jag skrev om och jag tycker den gick bra, hoppas de räcker för att bli godkänd i alla fall. Kom nästan bara hem innan vi åkte iväg och käkade med lite vänner, supertrevligt. Har inte träffat dem på flera månader, så kände att de var dags.

Kommentarer
Jessica - mamma till Joline säger:

nu är det inte alls långt kvar! :)

2012-01-20 | 11:22:06
Bloggadress: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback