2012-01-22

Godmorgon om man kan kalla det för morgon fortfarande!

Igår gjorde vi kycklingwok till middag, småsyskonen var fortfarande här så de blev kvällsmys med gladiatorerna och popcorn. Den ena somnade innan de var slut och vi vuxna höll oss nästan precis vakna genom hela programmet, haha. Har kommit på att ett av problemen till att jag sover så dåligt/inte somnar är för att de är för varmt i sovrummet, speciellt när vi sover två stycken. Märker de på morgonen när sambon åker till jobbet vid 05.40 ungefär att när han har åkt sover jag mycket bättre och kan till och med sova med täcket, i vanliga fall kan jag knappt sova med ett påslakan.
Ska dra ner värmen tror jag och se om de blir bättre.



Håller just nu på att göra Cupcakes, orkar inte frosta dem idag men jag tog perfekt mängd i dem för att de skulle bli höga och fina. Får se om receptet går hem, gör samma som alltid men den här gången har jag en hemlig ingrediens. Bloggar mer om de sen om jag blir nöjd.

Om ca en timme kommer mamma och Magnus och hämtar oss och så ska vi bli bjudna på lunch, skönt att slippa laga mat så ska ta med några cupcakes dit så kan vi fika.

Nej nu borde jag ta hand om disken som är och göra mig klar ifall de får för sig att dyka upp lite tidigare.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Diana säger:

Hej Har skickat ett mail till dig idag , ang harnalarna , har fort over 70 kr till ditt konto men kommer sakert att ta 2-3 dagar innan dom finns pa ditt konto :)



Glom inte att ta en titt pa min blogg har laddat upp nya kort pa babyklader och massa annat :)

www.Dianasart.blogg.se

2012-01-23 | 16:33:48
Bloggadress: http://dianasart.blogg.se/
malin säger:

Hehe ja, men barnmorskorna räknar ju annorlunda. Att man är gravid i 39+6 veckor, och dom sätter igång tidigast 42+0 och det är den 29 enligt deras beräkningar, 4e mars för dig :) Men chansen är ju inte så jättestort att de kommer då iallafall!

2012-01-23 | 17:53:38
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com
Nicole säger:

Åh va roligt! Hoppas att allting går bra! :) Hur känner du då inför förlossningen, är du nervös? :)

2012-01-23 | 18:44:32
Bloggadress: http://nicoleangten.blogspot.com
jessica - mamma till joline säger:

Sugen på receptet :) håller på och bakar en massa till dopet :)

2012-01-23 | 23:36:29
Bloggadress: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback