2012-01-24

Ny dag, dagarna rullar på som vanligt, har ingen koll på vilken dag de är. Går bara upp, är, lever lite, går och lägger mig.

Har lite recept jag lovat att lägga upp så ska göra de under dagen, sen ska jag nog ta tag i att börja med hemtentan även om den inte ska in förens den 10 Februari men vill gärna ha den klar innan Januari är slut. Börjar jag nu så har jag lång tid på mig ifall de skulle bli så att jag en dag verkligen inte orkar tänka på plugget!

Nej nu blir de till att dyka ner i ett vad och sen ska jag försöka läsa lite!


Kommentarer
elin - gravid säger:

Känner igen det där med att inte ha någon koll på dagarna. Det är lite som att gå omkring som en zombie <;

2012-01-24 | 11:58:57
Bloggadress: http://tenousness.blogg.se/
Carro - Mamma till sebastian säger:

Det stämmer! Var precis på väg in då nämligen och du skulle ut :) Haha jag vet hur det är! Och ibland så kommer man inte på vem det är förrän den har gått. Jobbigt som fan!



Det var helt okej men bäckenbottenbed. Var ju en spruta bara och man blev inte så degig i benen som med eda (vad folk säger att man blir iaf). Vissa får ju problem efter eda men med sprutan så var det ingen fara. Kunde gå och allt direkt efteråt och man blir inte exra groggy av den :)

2012-01-24 | 12:13:40
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback