2012-01-25

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott! Filmen igår var skitbra, ni måste se den om ni inte har gjort de redan! Drömde om den hela natten och inte då om hans omtalade vältränade kropp nej, nej utan om hela filmen i sig! Helt sjukt!

Sambon står i duschen och jag sitter med en kopp varm choklad och ska strax hoppa i kläder för vi ska åka och handal nu på förmiddagen, kylen behöver fyllas på. Så jag ska skriva en liten lista på vad som behövs och försöka komma på vad vi ska äta den här veckan. Ska börja med en ny utmaning för mig själv, men de ska jag börja med nästa vecka, berättar mer om de senare idag.

Ska även passa på att svara på alla era kommentarer under dagen, ligger lite efter men jag har läst alla :)

Kommentarer
bumbi säger:

utmaning? vad för utmaning :D

2012-01-25 | 14:11:31
Bloggadress: http://knivesandpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback