BarnCancer Fonden - Vi kämpar för livet!





Tre av fyra barn överlever cancer, men i var fjärde familj händer de ofattbara!


Var in på en blogg idag och såg att hon hade en insamling till Barncancer fonden, klickade mig vidare och såg att man kunde bidra via sms. Kollar mobilsaldot (har kontantkort) och inser att jag har 550 spänn på kortet. Svårt val? Nä, valde att skänka en summa i Barncencerfonden <3
Jag fyller alltid på med 195 kronor i månaden för att få ha gratis internet, men jag ringer aldrig för så mycket och gratis sms ingår också. Därav de höga saldot.

Har en hel del saker här hemma, smink, säkert något smycka och vissa kläder jag tänkt sälja under en längre tid men aldrig kommit till skott.

Så tänkte att jag kan lägga upp dem här och så skänker jag en viss del direkt till Barncancerfonden!


Såg att NetonNet skänker 1 krona till Barncancerfonden om du gillar dem på Facebook
Klicka här [LÄNK]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback