BM Besök v. 34 (33+3)

Hejsan Hoppsan!

Barnmorskebesöket gick toppen, hon vi träffade idag var supertrevlig, de tackar vi för eftersom de var just de jag var orolig för att träffa en tredje när de är så kort tid kvar. Och den förra jag träffade jobbade inte ordinarie på mitt MVC så hon hade inte rikigt koll och var lite virrig, helt förståeligt men nu känns de bättre kan jag ju säga.

Bebis låg med huvudet neråt, inte helt fixerad men skönt att han inte låg med rumpan neråt eller så. Har fått en hel del sparkar ganska högt up så jag gissade på att han låg med fötterna uppåt. Mitt järnvärde var lite sämre än de var sist men fortfarande på bättringsvägen så ska försöka äta någon extra tablett per vecka nu så får vi se hur de ser ut nästa gång!


Kommentarer
Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster säger:

Härligt att allt såg bra ut =)

2012-01-05 | 08:13:24
Bloggadress: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback