BM Besök v. 36


Vi var hos barnmorskan idag och precis som förra gången fick jag sammandragningar när hon skulle mäta, även efter mätningen och att vi lyssnat på hjärtljuden fick jag en till.

Allt såg fint ut men vi kunde skratta lite åt min kurva, har ju haft sammanlagt 3 stycken olika barnmorsker så den ser lite rolig ut men den första och andra barnmorskans mötningar följer varandra och sen följer den tredjes mätningar varandra så de är ju skönt. Alla mäter ju olika så.

Bebis var fixerad också så de känns ju superskönt!

Har även fått känna på förvärkar idag när vi kom hem från barnmorskan, fyfan! Släppte efter ett tag men den höll i sig länge.

Fick även veta att BVC som tillhör min MVC och ordinarie läkare har lokaler på samma gata som vi bor på! Helt underbart, slippa gå ner på stan. De är visserligen bara 2 km ner på stan men nu har vi kanske 500 meter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback