En utmaning

En utmaning av Hannah

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm, jag var 10 år, gick i 4an på  Fryxellska skolan i Västerås. Levde livet, umgicks med kompisar och hade tonvis med läxor!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För exakt ett år sen på dagen började jag på Högskolan (Lek, lärande och utveckling, gick en termin bytte i höstas till Förskollärarprogrammet), jag flyttade även denna vecka. Men min adressändring räknades från idag, så jag blev sambo med världens finaste för ett år sen! 

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
- Ost och Kex
- Palle kuling godisar
- Fruktsallad (om de räknas)
- Geisha
- Ostbågar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
- Typ alla Britney Spears låtar, från de äldre skivorna
- En hel del barnsånger

Kommer inte på fler men tycker de borde räknas som fem ;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
- Köpa ett stort fint hus
- Jobba med något jag vill även om jag inte tjänar på de (typ hobbyverksamhet eller liknande)
- Resa till alla ställen jag vill resa till
- Få mitt absoluta drömbröllop utan att behöva tänka på priset
- Skänka en del till välgörenhet på ett eller annat sätt 

6) FEM DÅLIGA VANOR:
- Skitdålig på att tvätta bort sminket på kvällen (börjar bli bättre)
- Har bitit på naglarna, dock klarade jag att sluta men under graviditeten har de blivit så sköra att de går av och då är man där igen
- Duktig på att inte dricka upp, läsk, vatten, vad som helst. Lämnar oftast en slatt detta gäller dock bara hemma
- När jag blir sur blir jag verkligen skitsur!
- Kan vara sur på något/någon väldigt länge och oftast är de inte mitt fel heller!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Baka
- Umgås med familj och vänner
- Shoppa om de så bara är fönstershopping
- Laga mat (när de går bra, går de åt skogen hatar jag de istället)
- Resa
 
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Kommer inte på något

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
- Datorn
- Kamera
- Mobil
- Matberedaren och min Cupcakemaker
- Badkaret just nu


10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Den som känner sig utmanad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback