2012-01-01

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort massor i år, flyttat hemifrån, börjat på högskolan, förlovat mig, blivit gravid m.m. <3

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften så hade inga att hålla ;) 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, Freja till en Liten Millie 16 Januari och Mathilda till en liten Adrian 19 December! 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov! 

5. Vilka länder besökte du?
Inga förutom Sverige

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag har fått allt jag önskar mig under 2011, och jag vet att 2012 kommer bli minst lika bra om inte bättre när vär Prins dyker upp i Februari <3

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1 April då vi förlovade oss
21 Juni då vi plussade
13 September när ví var på Rul

8. Vad var din största framgång 2011?
Att verkligen få bli lycklig.

9. Största misstaget?
Att färga håret mörkare blont, de blev grönt, för att sen få färga de röd/lila för att få bort alla gröna toner. När färgen sedan släppte och jag fick färga tillbaka de till blont tog håret stryk och nu är de superslitet! Måste toppa mig!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja kan jag inte påstå, foglossning och lite sånt som hör till graviditeten har jag haft problem med och jag har inte vart supersjuk under 2011 någon förkylning som mest!

11. Bästa köpet?
Alla saker till bebis, har inte köpt så mycket till mig själv det här året förutom min Laptop då min förra dog.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Liten <3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi förlovade oss och självklart plusset!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Veronika Maggio - Välkommen in

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Njutit och tagit de lugnt mer! 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bli sur över smågrejer, men de skyller jag lite på graviditeten också.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mamma tillsammans med brosan och sambon!

19. Blev du kär i år?
Om man kan bli ännu mera kär och bli kär i vår ofödda lille prins så ja!

20. Favoritprogram på TV?
Vet faktiskt inte.

21. Bästa boken du läste i år?
Tror inte att jag har läst ut en enda bok under 2011 om man inte räknar informatonsböckerna jag fick vid inskrivningen på MVC.

22. Största musikaliska upptäckten? 
Ingen ny

Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
Jag önskade mig presentkort på Ikea och de fick jag, blev en Spjälsäng och lite tillbehör för dom pengarna.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig inget förutom de jag fick

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Tog ledigt från Praktiken, fick frukost på sängen av älsklingen, svärmor kom hit och fikade på dagen. Åkte till mamma och firade med pappa, hans fru och syskonen på kvällen (sambon jobbade kväll) åt tårta fick en cykel! :) 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej ingenting! tack vare allt som har hänt, så är jag den jag är idag! :) Stark!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Till en början väldigt snygg, tuff men stilren. Nu när jag liknar en padda & en härlig viktuppgång så får jag inte precis på mig allt som jag önskar om man säger så!^^

29. Vad fick dig att må bra?
Min underbara sambo och lyckan att få bära på ett barn!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen alls..

31. Vem saknade du?
En del som betytt/betyder mycket! <3

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat en del nya människor, bland annat de i min klass som jag trivs med superbra, Evelina som jag klickat med otroligt. Tror dock vi träffades i slutet av 2010 men bara som hastigast och de är under 2011 vänskapen vuxit! Har även träffat Mathilda.. igen, har haft bra kontakt men nu är den super! Har säkert träffat fler som jag inte minns nu men ni är inte glömda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback