Jag lever...

Ingen bebis ännu som någon trodde, bara bloggtorka! Har vart hos frusören idag och kapat mitt hår, behövdes. Raka vägen ner på stan för fika och shopping med Freja och Millie, vid 15.30 blev jag hämtad och jag och sambom drog till Erikslund för att han skulle ha byxor, in på Ikea för att titta och sitta i soffor. Ungefär här vid 16-tiden började bebis säga nej och ville inte längre. Klarade Ikea-varvet, sen blev de en välbehövlig cola på Espresso House och ca 1 timmes vilande innan vi åkte ner på stan och käkade på Spicy med fina vänner.

Kom hem för inte ens en timme sen och är helt slut i rygg och allt som hör till. Glömde mitt stödbälte så jag får väl skylla mig själv. Dock har jag känt av både förvärkar och sammandragningar under dagen! Kooooom uuuuut!!

Bloggar mer imorgon, nu ska jag och magen ta de lugnt resten av kvällen och sova om ett tag, är helt slut. Morgondagen får spenderas i soffan/badet!

Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

Inte lång tid kvar nu! Eftersom du känner av så mycket kanske det är på gång lite grann! Spännande :D

2012-01-26 | 21:05:58
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback