Min nya utmaning!



Jag är bokstavligt talat skitdålig på att våga testa nya grejer när de gäller mat. Kör på säkra kort, sånt jag vet blir gott. Därför har jag en liten utmaning för mig själv nu från och med nästa vecka.

En måltid i veckan ska vara en rätt jag aldrig testat förut. Detta dels för att våga och dels för att kanske hitta en ny favorit!

Frågan är vad min första utmaning ska bli, de återstår att se. Nu ska de bakas paj! Bilder och recept kommer sen. Även recept på Chokladmuffinsen jag gjorde i helgen kommer upp!


Kommentarer
Nicole säger:

jo precis haha :) ne hon fick åka hem igen för dom ville inte undersöka henne för att vattnet sipprade ut så hon fick åka hem igen :s helt sjukt, jag skulle vägrat åka hem! :p men hoppas hennes lilla bebis kommer snart iaf! Och de är ju inte långt kvar till din kommer ;) kan ju hända när som helst egentligen.. så kul! :)

2012-01-25 | 15:51:13
Bloggadress: http://nicoleangten.blogspot.com
Mickan (Gravid v. 31) säger:

Åh, vad spännande. Lägg upp recepten på de maträtter du lagar också. Alltid kul att ta del av. ;)



Ja, precis. Bebisar växer ju i rekordfart. Men sen kanske man använder allt många gånger också eftersom det kan bli mycket kräks och sånt på kläderna. Så det är alltid bra att ha lite extra.



Kram

2012-01-25 | 17:02:08
Bloggadress: http://angel-like.com
sofi säger:

jag har ett tips, detta är skitgott!:) http://www.recept.nu/1.35082/nils_emil_ahlin/varmratter/kott/flaskfile_stroganoff

2012-01-25 | 19:54:42
Sarah säger:

Hoppas du lägger upp recept du provar!:-) och hur det smakade. Älskar att testa nytt men har svårt att hitta recept...

2012-01-25 | 21:44:27
Mamaizon säger:

Smart!

è sj'älv lite kinkig sådär, om det nu inte är så att jag lagat amten själv, då kan man experimentera hur som.. men som en sak jag nog aldrig skulle ens tänka mig att testa, det är sushi. Alla påstår att det är gott, jag? Nej.. fisk är inte min grej - jag menar, hur brottom får man ha, så att man till och med inte hinner tillaga fisken liksom? ;)

2012-01-26 | 17:34:49
Bloggadress: http://nattstad.se/mamaizon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback