Nu: Middag hos Evelina & Patrik


Bjuder på en halvkass bild från webcamen, hade glömt bort att jag ens hade en, svårt med ljuset dock.

Tog jag de lugnt idag? Nope!
Fick för mig att möblera om sovrummet igen, så nu är de som de var från början, fick för mig att de var bättre att ha de som vi hade tills idag, men har insett att de var bättre från början! Man lär sig väl av sina misstag? Right?

Hann även med ett bad så nu känner jag mig som en ny människa!

Nu väntar jag bara på att min sambo ska komma hem så vi kan åka till Evelina & Patrik och käka middag!


Kommentarer
Tina - Minnas mamma säger:

Håller verkligen med! När man väl har slutat så får man faktiskt bara fortsätta på samma spår. Vet flera som börjat igen efter graviditeten, så himla dåligt..

2012-01-06 | 20:14:42
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/
Sarah säger:

Fin blogg, vad ska du göra i helgen då? :)

2012-01-06 | 22:08:56
Bloggadress: http://perfectlyunbroken.blogg.se/
Martina säger:

Tack så mycket!, ja det är skit tufft rent ut sagt men jag ska bara klara det.



När man väll gått ned så kommer man vara stolt över sig själv, få tillbaka sitt självförtroende, har mer energi och må bättre i kroppen och framförallt kommer man vara snygg i kläder igen så det är det man får tänka på för att orka fortsätta med dieten + träningen.



kram

2012-01-07 | 01:29:42
Bloggadress: http://demicorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback