Pampers BabyBox!


Nu är vi hemma igen, passade på att hämta ut Babyboxen på Barnens hus också och detta fanns i boxe, plus en Blöjhink m. refill och en massa bra erbjudanden, rabatter och lite sånt.

Tidningen "Vi föräldrar" - Prenumererar redan på den men detta nummer kom innan jag började min prenumeration vilket var toppen.
Blöjprover från Pampers
Babservetter från pampers
3 Skedar från hipp
Nappflaska från Avent

Toppenprodukter om ni frågar mig speciellt Blöjhinken, var därför jag valde att beställa denna box. Urvalet kan variera tydligen men vill du beställa en egen Babybox helt gratis kan du göra det här [LÄNK]


Kommentarer
Jessica - mamma till Joline säger:

den där blöjhinken står i ett hörn här hemma, oanvänd. skit svår att få ner blöjorna i om man inte mosar ner hela handen...

2012-01-10 | 19:29:07
Bloggadress: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback