Pizza!

Ikväll blev de Pizza här hemma, visste inte vad jag ville ha och kom ihåg att jag kikat i lite mat-tidningar igår och såg då en medelhavspizza!



Jag körde däremot på Bacon, ost och lök! Mums! Dock blev degen lite lite hård, men supergod. Slänger upp receptet sen. Jag vet att jag använde lite mer mjöl än man skulle för att jag tyckte den var lite för degig men råkade då ta för mycket! Till och med tomatsåsen är min egen (passerade tomater och kryddning gjord av mig)

Råkade ut för en liten olycka när jag skulle skära löken i vår matberedare, skulle byta kniv och slant lite och satan vad vass den var. Sprutade blod! Dock kom inget i maten och nu verkar de ha slutat. Att de kan blöda så mycket av ett litet snitt!

Nee nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad!


Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

sv: Ja det gör jag! Vänta då bor vi typ grannar! Bor i rundeln ;) Men vad kul! Då kommer inte min grabb vara minst längre ^^ Kram!

2012-01-17 | 19:56:04
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Trees gravid i London säger:

jag e beräknad 29 februari :D

Vilket datum har du bf?

Min kille är ifrån indien! helblodad eller vad man säger haha.

2012-01-18 | 01:20:26
Bloggadress: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback