Plugg


Under eftermiddagen har jag hunnit med att ligga i soffan och titta på tv, funderat och övervägt om jag ska bokstavligt talat skita i tentan för att jag inte fick någon som helst motivation till att plugga (med andra ord rymma) men jag tog ett varmt bad och tog tag i plugget och har nu skummat igenom alla böcker och anteckningar så jag vet vart saker och ting finns och jag har ett hum om det hela. Ska ta och sätta in fina markeringslappar i en av böckerna där de finns massor med bra kapitel. (Som svenska akademins ordlista fast för lärare)

Känner mig lite hängig och de är väl därför jag haft svårt att få ro att plugga men jag ska göra tentan imorgon och sen på fredag ta tag i hemtentan, den ska visserligen inte in förens den 10 Februari men jag har satt en egen deadline: sista Januari!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback