Småkakor

Sprang ner till Ica imorse och handlade nötter då jag skulle ställa mig och göra kakor hela dagen lång. Dock tog de inte ens en timme innan allt var klart. Så så gick de med hela den bakdagen, dock känns de redan i ryggen att jag stått upp, dels bakningen, diskning och matlagning så de var tur att jag nöjde mig med två sorter och tar bullarna en annan dag!


Choklad och hasselnötsrutor


Chokladsnittar

På den här bilden var inte alla snittar med, lika många till låg på plåten och svalnade så nu är burken full.

Kantbitarna får bo i en fin skål, tror de tar slut innan dagens slut!

Ska slänga in burkarna med kakororna i frysen så de finns klart att plocka fram när vår lille plutt valt att komma ut och folk kommer komma på besök.

Slänger upp recept på kakorna under dagen eller imorgon :)


Kommentarer
Mickan - Gravid ♥ säger:

Åh, så gott. :) Jag kommer gärna på fika. Hihi.



Nej, men precis. :P Känns bara onödigt, även om det kliar som tusan i fingrarna.



Så skönt att alla rester är borta, hoppas hon piggar på sig snart och får komma hem och att det inte blir några mer problem.

2012-01-21 | 20:11:59
Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback