Vårkänslor

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott!

Sitter med en kopp te, köpte detta igår på Village och de luktar gudomligt och innehåller Bland annat Rabarber, solros och Aprikos! Smakar gudomligt gör de också, tur de med tanke på att de kostade 59:-



Om en stund tänker jag hoppa in i duschen och sen ska jag plugga lite, har inte kommit igång med Tentan än och min egna deadline är sista Januari så vi får se om jag hinner bli klar tills dess eller om jag inte klarar deadlinen.

Vi var ju på Ikea igår och köpte med oss 4 stycken boxar till Expediten, så nu kan vi gömma alla bebis grejer, för nu är de kaos i lådorna, ska fixa i ordning där under dagen också om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback