Godmorgon!

Usch vad jag mår kasst, sambon har vart sjuk i typ 10 dagar och jag har klarat mig. Tills nu! Vaknade imorse med huvudvärk, tjock i halsen och förkyld! Tack för den. De dryga med allt de här är att nu jobbar P 5 dagar, ledig 1 och jobbar 5 till, sen är de så extra kul att han jobbar 12 timmar om dagen alltså blir jag mer eller mindre helt solo med Leon. Nu har vi ju sån tur att han är så snäll och enkel, men har han en dålig dag nu kommer de inte bli kul för nån av oss då min ork liksom är som bortblåst!
 
Vi tar en dag då vi (läs:Jag) kryar på mig, får gosa och mysa i soffan! Ska försöka slänga ihop lite mer barnmat till Leon på eftermiddag om den värsta huvudvärken försvinner!
 
Gjorde nyss en beställning på H&M. En massa vinterkläder till Leon, Jacka, Overall, Fleecetröja, Mössor, vantar, raggsockor, ett par byxor, en munkjacka och så en klänning till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback