Godnatt

Eftersom lilleman tycker att de är skönt att somna strax efter 20 och vill att dagen ska starta strax efter 07 är de bara för mig att vänja mig att inte sitta uppe till tolv. Vet inte varför jag gör de när Peter jobbar natt men senast 22.30 ska jag ha stängt ner allt annars blir de jobbigt imorgon ;)
 
Ett tag ville jag vänja honom med att somna senare så vi vaknar senare men när jag börjar skolan igen och Leon börjar på dagis kan vi ju inte sova till 9 för klockan 9 ska jag vara redo och klar å sitta i skolbänken. Har blivit lite bekväm, minns liksom inte senaste gången jag var tvungen att gå upp 06 om de inte var Leon som väckte mig förstås!
 
Hinner med lite bloggspaning innan jag ska sova! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback