Suck

Håller på och byter från kontantkort till abonnemang och har fått ett nytt sim-kort med samma nummer och nu funkar inget av korten för de är typ spärrat. Ja kan ringa SOS och använda hemnätverket men inte ringa, smsa, eller ta emot samtal eller sms. Skulle fått ett sms med vilken dag flytten genomfördes, har jag ått de? Nee. Kommer inte in på Tele2.se heller för de gör någon uppdatering som skulle vara klart 10.00 idag enligt hemsidan, ringer man kundtjänst säger de 10.00. Suck! Eftersom jag inte kan ringa fick sambon ringa, tänk om jag bodde själv då och allt fuckar till sig! Roligast av allt är väl ändå att han åker iväg imorgon och kommer hem på fredag och funkar inte min mobil då har jag problem.

Ska åka ner till Tele2 och se om dom kan göra något! Väntar även på ett paket som är skicat och borde vara här redan men kan inte ta emot sms så jag vet inte om de ligger på posten eller inte. Får jag inte ordning på problemet får jag väl kila till posten med kollinumret och komma om de finns där. Surt!

Vi hade i alla fall en toppenkryssning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback