Vi tog en kort promenad trots allt..

Känner mig kass men eftersom jag är sjuk finns de inte mycket att skriva, all min energi går åt till Leon, de är tur att han haft haft än så länge 3 glada dagar nu när jag vart sjuk. Mitt tålamod är inte de bästa just nu så jag hoppas att han fortsätter vara en liten ängel :)
 
Vi tog en liten promenad upp till Coop för att hämta ett paket Leon hade fått med posten, trodde de var en restad bok från Goboken men icke, de var från Gammelfarmor, visar i nästa inlägg. Han har fått mycket nytt den senaste veckan. När vi ändå kilade upp dit tyckte jag att Lilleman kunde somna i vagnen, de ville han inte, de var roligare att vara vaken. Däremot var han trött, satt där och gosade med filten, inte ett ljud sa han när jag stod vid posten i 100 år och postade paket, inte ett ord på vägen varken hem eller dit. Duktiga lilla älsklingen. När vi kom hem däremot slocknade han så fort han fick komma upp i min famn, fick nappen och en filt.
 
Så nu ligger han här bredvid mig i soffan och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback