18 Juni

Godmorgon!

Leon tyckte att 07.15 var de dags att vakna. Men vi låg och gosade till 8.15 :) Om ett tag ska vi vandra ner på stan och möta mamma, och mina småsyskon och så ska jag och lillasyster fika medans mamma är på möte och sen följer jag med dem hem. Skönt att slippa åka buss själv, astråkigt och sen är de ju inte så kul om Leon får ett utbrott, han brukar vara jätteduktig på att åka buss så de blir nog inga problem. Stannar där hela dagen så ska ta och packa ihop allt vi behöver (läs: Leon behöver) under dagen.

Håller alla tummar och tår på att de INTE börjar regna förens senare idag eller i alla fall när jag kommit ner på stan, tack!

Neej lite kläder på både mig och bebis kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback