Den lilla, lilla gumman

Skrutten tog en lång powernap och vaknade vid 18.30 sen dess har vi hunnit med en del. Fått i barnet mat, sen mixade jag palsternackspuré till Leon och diskade medans han satt i sin stol och kramades med Nina Kanin. Sen hängde han i babygymmet en stund medans jag plockade i ordning böckerna han fick i doppresent och ställde dem i hyllan. Måste få bort allt från golvet ;)

Tog en snabbtitt i Den blå barnkammarboken (en av böckerna han fick) och hittade sagan ” Den lilla, lilla gumman” Nostalgi! Så då passade vi på att läsa den boken. Han tycker de är så spännande att se bilderna och höra sagor/böcker. Han ligger i babygymmet och jag sitter bredvid och har boken vid honom så han ser, och jag får läsa upp och ner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback