Måndag

Inlägget jag skrev imorse kom inte upp men vid 10 åkte vi och köpte studentpresent till min bror, skor till dopet och så handlade vi en massa mat. Hem snabbt med allt och ner på stan för att luncha med Daniel och Pia, blev lunch på Jensens. Kycklingfile, potatisgratäng och pepparsås för min del. Mums.

Kom hem för 40 minuter sen och Leon sov under hela lunchen och lite till. Skönt att få äta utan att ha en liten bebis i knä som ska ha mat exakt samtidigt. Kom hem för 45 minuter sen och nu sover han igen. Min sega lilla skrutta.

Köpte hem äpplen och päron samt palsternacka till Leon så ikväll ska jag göra mer Puré till honom, han har redan mumsat i sig äppel och päronpurén. Ska bli kul att se om han gillar palsternackan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback