Vår dag!

Godkväll!

Har haft en toppendag, drog ut till Gallerian på morgonen och letade jacka till Leon, där kammade vi hem noll, får leta vidare. Fick med mig lite tyg så ikväll ska de sys, men först måste jag duscha. Skojade lite med Leon och satt honom på mina axlar, skulle precis ta ner honom och han kräks, massor i mitt hår och över halva mig. Tack älskling <3

Fikade på Kajen med två av Peters föredetta klasskompisar, trevliga tjejer. Sen blev de hem en snabbis innan vi åkte hem till Lillebror Albin som fyller 9 idag. Bjöds på pannkakor och fika. Stackars hans pappa som stod och stekte pannkakor till 24 personer, 2 timmar tog det, men Albin hade valt maten och de var tur att han inte valde plankstek ;)

Nej dyka in i duschen och sen sy lite, vill hinna klart ikväll, ni får veta senare vad de blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback