Äntligen fredag!

Hejhej!

Leon somnade vid 22 igår vilket var superskönt för Peter skulle upp vid 4 och jobba och jag var trött även fast jag tog en powernap i två timmar med Leon igår när han sov. Han sov till strax efter 03 och jag var superglad för de att Peter fick sova eftersom stackarn jobbar 12-timmars pass idag.

Hunnit med en hel del på morgonen bokat ny BVC tid, fick en på måndag. Hunnit äta frukost, inte de lättaste med lilleman. Han har softat lite i Babysittern, toppen så man kan gå på toa och ha koll på honom. Vill inte lägga honom på skötbordet även om de har kanter och på matten i badrummet känns heller inte så skoj men babysittern verkade han gilla, en stund i alla fall.

Nu ligger han nöjd pch glad och sover här i soffan bredvid mig får se om han vaknar om ett tag och vill ha mat. Vid lunch ska jag träffa Carro för att ta en promenad, ska bli kul att äntligen träffa henne!

Kommentarer
Mickan, Gravid v. 36 säger:

Hoppas ni får en mysig promenad och en fin fredag!

Kramar

2012-03-02 | 11:15:52
Bloggadress: http://angel-like.com
Nikita mamma till Albin & Meja säger:

Skönt att han redan sover så många timmar i sträck =)

vår tjej sover max 2,5timme i sträck men oftast bara 2 .. hon är ett matmonster =)



babysistter är toppen, vi använder vår hur mkt somhelst!

2012-03-02 | 13:08:11
Bloggadress: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback