Dålig stil H&M

Beställde ju en Jacka till Leon förra veckan och förväntade mig att paketet skulle komma här i dagarna. Gick in och kikade på H&M´s hemsida för att spåra paketet. Upptäcker då att summan är lägre än den var tidigare och kikar igenom beställningen, allt är med... Kikar om de dragits någon extra rabatt eller liknande, ser att 179,50:- har försvunnit, beställningen är alltså så mycket billigare. Hmm, hittar ingen rabatt, kollar igenom varorna igen. Räknar dem, får de till 9 varor, jag hade ju beställt 10! Vad saknas 3 par svarta jeans, 3 par blåa, 1 kavaj, 1 linne, 1 pyjamas... ingen jacka till Leon! Suck!



Den har väl tagit slut, men hur kommer de sig då att jag dens kunde beställa den? Varför har jag inte fått något meddelande om detta, via mail eller på mina sidor på H&M.com?

Nej nu är jag bitter! Ville verkligen ha den jackan till honom och den är helt slut på hemsidan, den finns i Beige men de vill jag inte ha. Blått ska de vara! Ska till tandläkaren imorgon och ska springa in på H&M på stan och hoppas att den finns där. Annars får jag helt enkelt ge mig ut på ny vår-jacke-jakt!

Kommentarer
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

Men vad irriterande!! :( Man kan ju tycka att dom iaf kan skicka iväg ett mejl om den skulle vara slut :(



kram

2012-03-20 | 20:17:49
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Ida säger:

Så har jag också varit med om. Det står oftast när man går till kassa men det är lätt att missa eller inte se.

2012-03-22 | 20:33:57
Bloggadress: http://denvackrastestunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback