Godmorgon eller godnatt!? Inatt har vi sov...

Godmorgon eller godnatt!? Inatt har vi sovit sådär, jag har åkt på mjölkstockning så har haft feber till och från ett par dagar men nu börjar de släppa. Så jag och Leon gosade ner oss i sängen vid 15-tiden igår och spenderade heela kvällen där. Han sov mest hela tiden och jag sov/tittade på tv. Han somnade vid 21 sov till 01.30 vaknade, åt somnade om vid 03.30 sov till typ 05 och åt igen och krachade. Brukar vara ca 3 timmar mellan maten men han blev snorig under natten så gissar att han sov dåligt av de. Han vaknade igen vid 07 och åt lite till och nu har han krachat på mitt bröst/magen. Ska snart lägga över honom i sin säng så jag kan få sova någon timme till. Är lite off som ni märkt men jag har liksom händerna fulla. Har inte suttit vid datorn på 5 dagar hehe! Nej nu säger vi godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback