Hej! Har haft en underbar dag. Träffade Fr...

Hej! Har haft en underbar dag. Träffade Freja vid 13, åkte till dollar store och spanade. Sen tog vi bussen ner på stan igen och tog en kaffe. Och så fick Leon lite mat. Sen sprang vi runt på stan, jag på jakt efter snygga bodys med färger till Leon, han har 4 stycken i storlek 62 och lär behöva ett par till. Tur att jag inventerade hans garderob såhär innan han växt ur 56 så jag hinner hitta lite snyggt åt honom. Har ni några bra ställen med roliga bodys som inte kostar skjortan (behöver ju en hel del) och som inte kommer från HM, Kappahl och Lindex kan ni hojta till. Efter stan tog jag och Leon en promenad hem, har ca 1,5km in till stan bara så de gick snabbt och var superskönt. Hann nästan bara komma hem innan Peter kom innanför dörren. Vi lyxade till de med Spicy hot till middag och så somnade Leon redan vid 20 (vaknade för en stund sen för mat) ska se om skrutt vill ha mer, han har krachat på mig, om inte blir de till att fortsätta sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback