Jag är kär! Vi har fått världens finaste l...

Jag är kär! Vi har fått världens finaste lilla kille, kan fortfarande inte förstå riktigt att han är vår. Börjar få lite rutin på livet igen, Peter har börjat jobba igen så vi har vart ensamma de senaste 3 dagarna. Idag har vi vart ute på 2 promenader 6km respektive 2,5km. Gick långa promenaden med Josefin så passade vi på att handla lite nödvändigheter som bröd och tvättservetter. Glömde dock våra bingolotter vi hade vunnit på så fick ta mig ut en gång till för att hämta ut nya. Vann en ny lott och 100 kronor så jag tog 3 nya lotter så ikväll vill jag vinna miljoner! Har hunnit med att byta sängkläder, städa vardagsrummet och hallen medans Leon sov nu äter han så får se om han somnar snart igen eller om han håller sig vaken till Pappa kommer hem! Ikväll ska jag göra tacogratäng och så köpte jag Ballerinas nya cookies hoppas de är goda, cola och så fick jag godis för jag köpte 2 bingolotter. Kvällsmys! Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Bella säger:

Vad gott med tacogratäng :) ja de nya ballerina kakorna är mycket goda :)

2012-03-04 | 17:41:14
Bloggadress: http://gabriellaonnelind.blogg.se/
Carro - Mamma till sebastian säger:

Härligt att allt går så bra! :D



Vi får ta en prommis snart igen tycker jag!

Lycka till på bingolotto. Inte alls pensionärsvarning där inte haha! Och kakorna är aaaaasagoda. Jag ska också äta såna ikväll.. Får gå på lång promenad imorgon för att träna bort dom haha!

2012-03-04 | 21:43:13
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Maria - Bloggdesigner säger:

Fina bilder i headern :)

2012-03-06 | 12:32:43
Bloggadress: http://photographybyristo.blogg.se/
Angelica säger:

Åhh så underbart <3 visst är det en härlig känsla att va mamma? :)

Här kör vi på fredagsmys i soffan framför tvn.. det bästa tycker jag :)

Trevlig kväll

:)

Kraam

2012-03-09 | 21:36:37
Bloggadress: http://angelicasandberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback