Långpromenad

Natten har inte vart att leka med, först jobbade P mellan 06-18.25 och jag var redan helt slut, sen skulle han jobba likadant idag vilket betyder att han går upp vid 4-tiden alltså måste han få sova. Vilket inte är så konstigt. Leon somnade redan vid 20-tiden, yes tänkte jag, sömn. Men nej han vaknade vid 22 och var skitsur, så var de hela natten. Han vaknade och åt lite grann men för lite för att hålla sig mätt 3 timmar. Tur att man älskar sina barn även om man är helt utmattad.



Vi gick i alla fall upp strax efter 6, sov tillsammans i soffan ca 40 minuter och vid 12.30 gav jag upp och la ner honom i vagnen och gick ut och gick i 1 timme och 40 minuter. Oj så gott han sov. Hatar hans förkylning, han är helt slut, är dötrött innan han somnar och bokstavligt talat gråter för han är så trött. Hatar att se honom såhär <3 Promenaden slutade på 6,5 km och då hann jag även med att köpa lite nödvändigheter plus nya nappar till skrutt, har 3 han älskar och har tappat bort två av dem. Så nu köpte jag två nya till honom.

Hoppas han mår bättre snart i alla fall så han blir som vanligt igen. Nu sover han på mitt bröst och har nog inga planer på att vakna på ett tag, inte heller flytta sig till sängen ;) Hade ju tänkt fixa lite i köket nu när han sover men lägger jag ifrån mig honom kommer han väl vakna och då är de bättre att han får sova nu när han sover så dåligt.

Ikväll kommer Farfar Mats och Therese över och ska käka, eller ja de skulle ta med mat så vi slipper laga. Tack och bock!!

Kommentarer
Bella säger:

Tack så mycket är superglad :) okej ja jag har snart vetat om att jag varit gravid i en månad men vi har inte berättat för någon ännu och jag kan knappt hålla mig. Vi har bestämt oss för att vänta tills vi gjort kub ultraljudet. Gjorde ni det? I så fall vad tyckte du om det? Vi vill veta att allt är bra, jag är så nervös att allt det inte ska se bra ut och att det inte ska finnas något hjärtljud. Men jag antar att det inte bara är jag som oroar mig ;p

2012-03-18 | 00:30:53
Bloggadress: http://gabriellaonnelind.blogg.se/
Bella säger:

Okej :) tack så mycket för dina svar, dem uppskattas väldigt mycket :) ha en fin söndag :) kram

2012-03-18 | 13:14:05
Bloggadress: http://gabriellaonnelind.blogg.se/
Linda säger:

Hejsan!

Jag har mailat dig angående intresse för ett par sminkprodukter från din bloppis på blogg.se.



Hör gärna av dig!

Med vänlig hälsning, Linda.

2012-03-18 | 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback