Lilla älsklingen



Hej! Lillskrutten ligger på mage som en liten groda på min mage och sover. Får se när han behagar att vakna igen. Mysigt att ha honom liggande här måste jag säga. Blev inget BVC igår för jag hade fått höra fel tid så ska ringa och boka en tid istället för att gå till den öppna mottagningen. Synd att vi inte fick veta hans vikt däremot. Imorgon ska Peter till jobbet igen, usch! Trivs att ha honom hemma men jobbet kallar och han har 3 pappadagar kvar av dessa 10 som han tar ut nu i mars plus att han kommer vara föräldraledig tillsammans med oss två långhelger fredag-måndag. Känns superskönt nu såhär första tiden. Sen jobbar han oftast 12 timmars pass något som kan bli en utmaning i helgen för vår del. Dels sömnen dock har jag tagit de senaste 3 nätterna för Leon har bara vaknat för att äta och så nu när Peter börjar jobba kan han inte ta nätterna då han måste upp tiiiidigt. Men helgen blir nog bra! Promenad imorgon Caroline?

Kommentarer
fia säger:

Alltså barn/bebisar är alltid fantastiska, hur stora, eller små dom där än. Men det är verkligen något speciellt med den där nyföddtiden, den är verkligen underbar, man kan ligga och stirra på dom i timmar, helt sjukt!

2012-03-02 | 11:03:19
Bloggadress: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback