Tack för alla tips!

Tack för alla tips angående att få lilleman att somna utan att somna utmattad efter ca 2 timmars gråtande. Kan ju säga att jag tycker mycket mer synd om honom än om oss vuxna även om sömnen inte är den bästa och att han skriker så länge i sträck och inget hjälper. Man känner sig så hjälplös. Det är inte så jobbigt att jag aldrig mer kan tänka mig att skaffa barn även om man är helt utmattad ibland men de är jobbigt att inte veta vad som är fel med lilla älsklingen! <3

Idag tog vi en kort promenad på förmiddagen hela lilla familjen sen vid 14-tiden kom Evelina över och fikade, alltid lika trevligt! Strax innan Peter skulle åka till jobbet kom Andres över en snabbis för att säga hej och hälsa på Leon, han har inte gjort de tidigare och de var ett tag sen vi sågs sist så de var trevligt även om de bara var en kortis.

Peter jobbar kväll inatt igen så jag och Leon är ensamma ikväll igen, kan ju hoppas att han inte blir lika ledsen ikväll då han har vart vaken supermycket idag. Kan ju ge bakslag och han sover ännu värre för de men nu håller vi våra tummar och tår.

Hoppas ni har haft en toppendag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback