Vardagslyx

Igår eftermiddag/kväll lämnade vi Leon med hans Farfar och sambo i några timmar. Flrst var vi ner på Stadshotellet för en spabehandling. Blev Bpdyscrub, bubbelbad, spamassage och avslutningsvis ansiktsmassage. Så otroligt skönt! De behövdes.


Sen åkte vi hem snabbt och bytte om och fixade oss, pussade lite på Leon och åkte ner till Resturang Varda. Åhh vilken lyx. Vi åt Skagen till förrätt, Oxfile med klyftpotatis samt krämig skogssvampsås, bea och rödvinssås till huvudrätt och till efterrätt blev de "plankan" lite av varje, Tiramisu, hjorton och vaniljglass, gin och tonic på tallrik med citronsorbet och Passionsfrukt Crème brûleé samt vaniljglass. De var alltså lite av vaje på Dessertmenyn, som vi fick serverat i en liten skål. Superskoj att få testa på allt.


Kom hem vid 20 igen och då fick jag pussa på mitt lilla hjärta igen och han somnade i min famn nästan direkt! Allt hade gått jättebra med honom, han var lite ledsen på slutet, precis då när vi kom hem, men han brukar vara ledsen vid 20-tiden. Det gick jättebra för min del också att lämna bort honom en stund, hade ångest innan vi åkte men när vi väl var borta gick de jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback