2012-05-09

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott, de har jag gjort måste jag säga. Leon sov mellan 21-07, 10 timmar med andra ord. Vaknade till vid 5 och hade tappat nappen men somnade om fort. Vid sju åt han lite och så sov vi vidare till 8.30

Sambon jobbade till midnatt igår och var och lämnade in vår bil på reparation imorse tidigt så nu ligger både han och Leon och sover i sängen. Jag är för pigg för att somna om igen och känner att jag kommer aldrig kunna somna inatt om jag sover mer. Tänker därför fixa och dona i lägenheten eftersom jag fyller år på Fredag och vi ska ha firande här nu i ett par dagar så lägenheten bör vara tiptop.

Vid 13 ska vi kila iväg till bvc och mäta och väga skrutten. Var två veckor sen vi var där nu och jag gissar på en ökning på 400-500 gram och jag tror att han växt 2-3 cm på längden.

Nej fixa och dona var de, får se hur långt jag kommer innan lilleman vaknar!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Daniella säger:

Åh tack så mycket :):):) <3



Kram :)

2012-05-10 | 21:06:42
Bloggadress: http://mamaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback