BIRTHDAYGIRL!! Idag fyller jag 21! Sambon ...

2012-05-10_10_42 (MMS)

BIRTHDAYGIRL!! Idag fyller jag 21! Sambon började jobba 05.30 så de car jag och Leon imorse bara. Tog en promwnad till centralen vid 9 sen buss till mamma för att fixa lite. Promenad tiöö Erikslund där jag fikade med Evelina och shoppade lite. Mest till Leon ellee rättare sagt bara till Leon. Promenerade tillbaka till bäckby där mamma bor och mötte systeryster utanför e klädbutik. Där blev Leon tbå bodys och ett par byxor rikare. Nu sover skrutt ska strax baka med systjer och om ca en timme kommer mamma och då blir de mer födelsedagsfirande. Sa jag att jag var dyngsur när jag och Leon kom fram till erikslund? De rann vatten om håret, halvvägs kom en störtskur. Så jeansen och skorna var spm vattenpölar.


Kommentarer
Anonym säger:

hur mår du? blir lite orolig på grund av alla stavfel:P du brukar alltid stava rätt :P

2012-05-11 | 16:48:47
Bella säger:

Grattis på födelsedagen :) hoppas du har haft en toppendag! ( tårtan ser mycket god och sommrig ut, måste jag säga :) )

2012-05-11 | 23:39:20
Bloggadress: http://gabriellaonnelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback