Egen tid ikväll!

Lilleman ligger i sin säng och sover för natten och jag har precis fått i mig lite mat. Eftersom vi är solo ikväll har jag med andra ord lite egentid just nu! Skönt! Missförstå mig inte, älskar min underbara familj men att kunna göra exakt de man vill en timme sådär är superskönt. Mannen drog ju iväg på födeledagsfest och ringde vid 20-tiden och sa att de skulle se på sport så han träffar en annan kompis istället. Först blev jag lite sur då Leon nästan precis somnat så blev ju ensam men efter enstund kändes de faktiskt skönt att han fortsatte vara borta ;)

Ligger nu i sängen men laptopen i knät som på den gamlagoda tiden (innan Leon föddes), med en alkoholfri cider i handen.

Kommentarer
Moa Eliasson säger:

Fin blogg du har! :D

2012-05-05 | 22:08:54
Bloggadress: http://moaes.blogg.se/
Moa Eliasson säger:

Tack, ja allt bra! :D

2012-05-05 | 22:12:59
Bloggadress: http://moaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback