Godmorgon Lördag

Godmorgon!

Lilleman vaknade vid 06.30 fick mat och sen somnade han om, då passade jag på att hoppa in i duschen. Nu har jag precis fått i mig lite frukost och sitter och dricker chailatte.

Idag sk vi ut till min moster i Skultuna därför är jag uppe så tidigt, får se när mamma/mormor och syskonen behagar att vakna så jag vet när vi ska åka. Jag och lilleman kommer ta en promenad ner till centralen/stan och så möts vi där nere innan vi hoppar på bussen till moster.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
malin - mamma till Stella säger:

SV; Det jag gjorde var potatis men smör och lite ersättning i, har inte testat nån annan :) Så roligt när dom äter det man lagar :D

2012-05-28 | 12:07:11
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback