I köket hela dagen!

Idag har jag och Leon vart i köket hela dagen känns de som, vi har slängt ihop smakisar till lillskruttis. Potatispure, morotspure och äpple&kardemumma! SSkälvklart fick minikocken smaka en tesked av både potatispuren och moroten. Han sken upp som en liten sol när han fått dem.

Nyss tog jag ut en plåt ur ugnen med muffins. Muuums! Ni får recept på både barnmaten och muffinsarna inom en snar framtid.

Ikväll blir de lax och potatis, till middag så ska strax fixa laxen och slå på potatisen, sambon slutar om 40 minuter så.


Kommentarer
Sandra- med pojke i magen säger:

Fast de där kriterierna om 4 månader ändras ju hela tiden, snart är de 6 månader igen...

Men jag tror att de har med deras magar att göra.. Dom klarar inte "fast föda".



Jag är såklart inte säker på min sak... Men vad kul att han iaf gillar de :D

2012-05-03 | 21:05:04
Bloggadress: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback