Lite födelsedagsfirande

Hej!

Har haft födelsedagsfirande i flera dagar här nu och än är de inte slut. Idag kommer lite vänner över men kan bjuda på bilder från de firande vi har haft redan.






Pajform, Bodylotion - vanilj och Showergel? Med Mint och Lavendel

Calamondinväxt

Lanvin - Marry Me

Igår var ju riktiga födelsedagen det här är bilder från i torsdags. Startade dagen med att promenera till Centralen lilleman och jag, sen tog vi bussen till Bäckby. Träffade fotograf som skulle fota mammas lägenhet. Sen vandrade vi till Erikslund i duggregnet, som efter halva vägen blev skyfall. Jag var dygsur när vi kom framoch hann torka lagom tills de var dags att gå hem igen. Träffade Evelina och blev bjuden på fika samt handlade lite till Leon på Ikea, fick med mig ett paraply hem också och lite mat till skrutt.

Vandrade tillbaka till Bäckby och mötte upp syster min vid Centrum och handlade lite kläder till Leon. Bortskämd unge ;) Hem till mamma, baka Cupcakes, åt mat och fikade. Åkte hem vid 21 och Leon somnade som en stock när vi kom hem.

Har inte fått över bilderna än från gårdagen men de kommer strax.

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

sv: ja det är så himla orättvist alltihopa :( Jag lider verkligen med henne och de anhöriga... :s

2012-05-13 | 10:26:06
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback