Vår dag!

Idag tyckte Leon att vi skulle vakna 7.30. Sagt och gjort, låg och gosade hela familjen en stund så vi piggnade till, efter ca 30 minuter somnar lillgrodan om! Tack för den. Föräldrarna var pigga och tog tag i morgonen, åt frukost och fixade lite innan han vaknade igen.
Åkte ner till stan vid 11-tiden, det var ju Barn festivalen så vi hälsade på morfar och lossasmormor com jobbade lite samt hälsade på minihästarna Raffe och Prins Caspian.


Tröttis på väg ner till stan


Raffe och Prins Caspian - extramormor till höger

Liten suris, som måste vänta till nästa sommar innan han får rida på hästarna

Riktigt liten suris


Blev Lunch på Subway, rostbiff för min del, mums. Innan vi kilade tillbaka till pappa/morfars jobb och hälsade på Mathilda och Leons kusin Adrian lite snabbt. Supersöta, de hade mycket att prata om <3

13.30 rullade vi in hos Leons farmor då vi fick fika, alltid lika gott. Leon somnade direkt när vi kom dit men sov bara någon halvtimme innan han vaknade igen och ville vara med och se vad vi höll på med.

Kom hem vid 15-tiden och då fixade jag lite i lägenheten medans lillskrutten sov, hann även med lite tid vid datorn och bara göra ingenting. Sambon lämnade oss för någon timme sen så jag och Leon är solo ikväll!

Ska nog fixa lite mat (läs värma rester) gjorde kassler i ugn igår som innehåller "de du har hemma" blev supergott så jag ska försöka komma ihåg de jag använde i den.

Kassler, paprika, purjolök, champinjoner, ost, grädd och creme fraiche blandning, salt och stek&grillkrydda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback