11 Oktober 2012

Vilken dag!
 
Bilden är tagen av Farfar mats igår morse innan prinsen kom hem till oss, men jag vill inte lägga upp en bild som inte är märkt, därav min märkning ;)
 
Igår fick sambon och jag sovmorgon då Leon sov hos farfar och idag slog han upp sina vackra bruna ögon redan klockan 07. Bara upp och leka. Strax efter 8 sprang vi ner i tvättstugan och hoppades att de skulle finnas en tid så jag kunde tvätta ett madrassöverdrag som råkade ut för en läckande blöja och vi ville gärna få bort fläcken så nu var de på tiden att den tvättades, har bara legat och tagit plats här uppe. Hade tur, de var ledigt mellan 07-10 och 10-13 så sprang upp igen, hämtade skyddet och handdukar + lakan, lika bra att passa på när jag ändå är nere.
 
När vi kom upp satte jag igång en maskin här uppe också, för att senare hänga de nere i torkskåpet i tvättstugan och då ta upp skyddet. Blev ett jäkla springande. Två maskiner i tvättstugan och två här uppe. Jag ser botten på vår tvättkorg, den är tom!
 
Upptäckte att Leon har en jäkla massa kläder. Hälften av allt ligger ju oftast i tvätten eftersom de går åt en del åt små barn men nu är allt tvättat. Har även hunnit vika alla mina saker, Leons, och lakan och handdukar och lagt de på rätt plats. Rensat kylen och diskat ur lådor plus allt annat som skulle diskas för att sen förbereda inför kvällens middag.
 
Tur att man har energi. Och man hinner med mycket när man lägger Leon i sin säng när han sover på dagarna istället för att lägga honom i soffan bredvid mig för då sitter jag fast här. Han kan ju inte rulla ur sin säng som han kan i soffan!
 
Sambon ska förbi svärfar på vägen hem från jobbet för att hämta fler flyttlådor så vi kan packa mer ikväll. Hade enorm energi igår men bara två lådor och då kändes de för sent för att åka och hämta fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback