Dagisplats - Check!

Imorse kikade jag mailen snabbt i mobilen och såg att jag fått ett mail från Västerås Stad med ett platserbjudande till Leon. Öppnade filen och såg att Leon kommit in på förstahandsvalet vi hade! Så jäkla underbart!
Känns som om allt ordnar sig nu, behöver inte oroa mig över platsen. Han börjar samma dag som han fyller 1 och jag börjar skolan ungefär en månad innan så de blir lite pusslande men de löser sig.
Har en farfar som erbjudit sig att ha Leon två eftermiddagar i veckan.
 
Måste säga att de har vart otrolig skönt att jag haft kontant med förskollechefen på skola han kommit in på. Min bror går där och min syster gick där så vi var och hälsade på en månad efter att jag sökt platsen och frågade hur de såg ut med kön. Och då var de en innan Leon och sen var de han och han hade mycket stora chanser att komma in men allt berodde på att personalen måste räcka till barngruppen!
 
Leon har fått dagisplats, flyttlasset går om en vecka och jag börjar plugga igen i Januari. Så skööönt att allt löst sig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback