En dag i kärlekens tecken!

Blev ett kort inlägg via mobilen imorse men nu hinner jag sitta här lite grann.
 
Nygifta paret! Bilden är snodd från Facebook så de är inte jag som tagit den.
 
I helgen var vi på bröllop, våra fina vänner Daniel och Pia gifte sig. Vi hade en underbar dag. Leon var med på vigseln, men gillade inte orgeln. Kyrkan var ganska liten och vi satt ungefär i mitten så vi kunde smita lätt ifall han inte orkade sitta still. Precis bredvid vår bänk fanns en lekmatta och lite leksaker. Men när orgeln satt igång blev han superledsen, förstår honom för de var högt måste jag säga. Men han var superduktig.
 
 
Min fin fina fästman som var Toastmaster och vår älskade son i kyrkan
 
Vi blev skjutsade ut till festlokalen och farfar mats och extra "farmor" Therese tog med Leon hem till sig och hade honom hela natten. De hade gått superbra. För min del var de nog skönast att han somnade i bilen så han inte blev ledsen när vi gick. Tyvärr ville han inte äta när han var där, han matvägrade men välling funkade så mat fick han i sig. Sen fick de en tidig uppstigning när han inte ville somna om vid 06, när de är dags för välling medans vi fick sova ut och sov till starx innan 9. Sen kunde jag inte somna om =P
 
Vi hade en supertrevlig dag och kväll, mycket skratt måste jag säga. God mat, god tårta, trevlig folk ja ni fattar. Ska gå igenom kameran och se om jag hittar nån bild på oss två, tyvärr hann vi inte ta en bild på hela lilla familjen innan vigsel eller avfärd mot lokalen. Men någon kan ha fått någon bild på mig och Peter under festen så får kika runt lite.
 
 

Kommentarer
sofi säger:

åh kul med bröllop :) vore kul med fler bilder om du har. Önskar själv få gå på nåt bröllop nån gång :)

Svar: Ska föra över bilderna från min kamera såfort jag kan och hinner (läs:När Leon tillåter) blir kanske inte en miljon på brudparet men några kan jag bjuda på och tror de finns bilder från festen och så i kameran också ;)
Michelle

2012-11-12 | 15:12:20
sofi säger:

vad kuuul! :D ser fram emot det. är så glad att du börjat blogga lite mer nu:)

Svar: Har så fullt upp med Leon så hinner inte så mycket, men vill ta upp de igen så de är dags nu känner jag :D
Michelle

2012-11-12 | 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback